Soluții recomandate de mame pentru greața din timpul sarcinii

Soluții recomandate de mame pentru greața din timpul sarcinii

Greața matinală reprezintă practic cea mai mare neplăcere a graviduțelor în primul trimestru de sarcină. Mai rare sunt cazurile când greața poate să apară pe parcursul întregii zile, iar la unele femei poate dura chiar și toată sarcina. Specialiștii menționează unele produse care ameliorează starea de rău a unei gravide, dar ne-am gândit că cele mai bune oricum sunt cele încercate de femeile care au devenit mame și cunosc efectul pe propriul exemplu.

Vă prezentăm o serie de produse care vă pot reduce disconfortul creat de greață ca să vă bucurați din plin de sentimentul că purtați sub inimă o nouă viață. În continuare vedeți răspunsurile femeilor:

  • Bananele în cazul meu ameliorau greața, dar vine timpul când te saturi și de ele.
  • Eu kiwi! Cu kilogramele! Până mi se făceau răni pe limbă!
  • Am băut apă cu lămâie, am mâncat castraveți și mulți covrigi. Mi-a ajutat la ambele sarcini.
  • Grapefruit, kiwi, lămâie... Nițel ajuta, dar tare mare luptă e toxicoza asta. Îți ia puterile, bucuria, energia... Răbdare mămici!
  • Doar apă cu lămâie mă mai salva!!!
  • Mandarine, apă rece, cappucino (toxicoză 9 luni, zi și noapte).
  • Mojito, covrigei, înghețată și portocale.
  • Pe mine m-au ajutat doar fructele proaspete, pâna la 16 săptămâni am mâncat cireșe cât pentru toată viața. 
  • Gutui.
  • Cât de straniu ar suna, dar mămăligă doar pe apă. 9 luni grețuri și de fiecare dată îmi era mai bine după ce o mâncam.
  • Supă de pui doar cu o bucățică de ceapă și morcov.
  • Fructe, legume, murături.
  • Griș cu lapte. Morcovi, cu cât mai mulți cu atât mai bine!
  • Borjomi, morcov.
  • Ceai de mentă prospătă.
  • Mincam mâncăruri care nu au miros și nici culoare... și nici gust... mâncam toate mâncărurile albe: paste, cartof, orez, pâine.
  • Pesmeți din pâine simplă fără nici un gust, cu foarte puțin unt. Asta în cel mai bun caz. De obicei nu mă ajuta nimic. Uneori mere verzi, biscuiți fără arome și cât mai simpli.
  • Eu mancam mandarine cu coajă și covrigi. Aveam impresia că-mi era cel mai bine după ele.
  • Covrigei, îngheață de suc, portocale, bomboane de mentă.
  • Lămâia îmi ajuta bine. Însă apă dacă beam era jalea cea mare.
  • Numai cereale cu lapte reușeam să mănânc. În rest dacă am mâncat toată sarcina 20 de mese fără sa le dau afară.
  • Foatre multe citrice, îndeosebi lămâi. Pâna la sarcină iubeam dulciurile, în timpul sarcinii am început să am mereu pofte de murături, usturoi și mâncăruri sarate, de la alte produse îmi era greață. În trimestrul 3 multe zile mâncam doar pâine cu miere, de la alte produse îmi era greață.
  • Beam lapte.
  • Pepene roșu (harbuz), legume crude și pesmeți/covrigi.
  • De mâncat nu puteam mânca nimic. Ce mai atenua puțin grețurile au fost plimbările în aer liber.
  • Mulțumesc vecinului că mi-a adus niște portocale de alea mici ce se mănâncă cu tot cu coajă și când a auzit că mă ajută a cules tot copacul de mi-au ajuns până la sfârșitul toxicozei. Aveam în geantă mereu.
  • Semințe, ceai cu lămâie, apă minerală cu lămâie, coca-cola.
  • Apă cu lămâie și ghimbir.
  • Suc de roșii. Chefir. Pâine neagră.
  • Lapte cât mai rece, bomboane mentolate, iar în buzunar mereu purtam o mandarină, mirosul ei mă ajuta atunci când îmi era greață.
  • Bomboane mentolate și mult morcov, câte 5-6 morcovi pe zi mâncam.
  • Cartofi fierți ...altceva absolut nimic. De la tot ce era mentolat sau cu gust de lămâie îmi era și mai rău.
  • Apă plată, paste cu brânză (doar asta am putut mânca în primele 3 luni de sarcină/1 sarcină), respirație corectă, spatele drept, spațiu aerisit sau afară - ajuta foarte bine să nu ajung la stări de vomă. Trimestrul 2 - coacăza proaspătă, ideal era de pe tufă. Ajuta minunat! Sarcina 2 și 3 fără grețuri. 
  • Înghețată, jeleu, mere verzi, Borjomi.
  • Pepeni și portocale. Am avut puține zile cu grețuri, dar astea ajutau.
  • Ceai de melisa, miros de mentă.

 

Foto simbol: baby.unica.ro

Adaugă comentariu