IDEI: Gătim rapid, gustos și sănătos!

IDEI: Gătim rapid, gustos și sănătos!

Știm că nu prea ai timp pentru a găti, însă dacă vrei să adopți un stil de viață sănătos, trebuie să te alimentezi corect. Prin intermediul acestui articol vrem să îți demonstrăm că acest lucru nu e chiar atât de greu pe cât îți imaginezi și că o simplă planificare a meniului zilnic dar și punerea în aplicare a ideilor de mai jos, te vor convinge că nu e atât de greu să mănânci sănătos!

 

Folosește formele pentru brioșe și gătește mici porții de carne în ele, sau alte bucate pe care însoțește-le cu legume proaspete. Aranjează mâncarea în caserole și ia o gustare sănătoase la serviciu.

 

Dacă ești una dintre mămicile care, prinse în numeroase activități ajung seara să mănâncă ce găsesc prin frigider, atunci această idee este pentru tine. Pregătește mici porții de legume pe care pune-le în pungi de plastic, apoi la congelator. Pe internet poți găsi o mulțime de rețete delicioase în acest caz.

 

Diminețile pot fi mai ușoare dacă îți prepari borcănașe cu terciuri sănătoase și fructe proaspete sau uscate. Planifică micul dejun pentru 2-3 zile în borcănașe pe care ulterior urmează să le prepari rapid și să îți iei porția de energie pentru întreaga zi.

 

Ideea de mai sus poate fi pusă în practică și în cazul băuturilor sănătoase. Caută pe internet rețete de shake-uri și smoothie-uri și pregătește în pungi de plastic ingredientele necesare, apoi pune-le la frigider/congelator. 

 

Pregăteşte lunch-uri sănătoase pentru tine, soţul sau copilul tău. Tu ştii mai bine ce să pui în pacheţel pentru o masă gustoasă. Schiţează un meniu săptămânal şi încearcă să faci de fiecare dată ceva nou, uşor de gătit şi creativ. Foloseşte containere din plastic alimentar şi dacă ai posibilitate, înveleşte-le în husă frigorifică. 

 

Găsește rețete de salate pe care să le îndrăgești. De cele mai multe ori ne limităm la 2-3 salate tipice pe care le consumăm toată viața. Ce zici însă de rețete noi cu ingrediente delicioase și sănătoase? 

 

Pregăteşte gustări sănătoase sub formă de biscuiţi. Un exemplu e: 1 cană de banană pasată şi 1 cană de fulgi de ovăz, opţional, poţi adăuga bucăţele de ciocolată, fulgi de cocos, seminţe sau diverse nuci mărunţite. Amestecă ingredientele, aranjează-le pe o tavă tapetată cu hârtie sub formă de biscuiţi şi pune-i în cuptorul preîncălzit la 190-200 grade pentru 10 minute. Gustos, hrănitor şi sănătos!

 

Foto: imgur.com; buzzfeed.com, newleafwellness.biz; eatdrink.my; eatgood4life.com

Adaugă comentariu