Acerumen

Diversificarea alimentației

Post

Diversificarea. 6 rețete pentru bebelușii de 7-8 luni

Câteva reţete simple şi delicioase pe care să le încercaţi împreună cu bebeluşul vostru.

Citește articol
Post

Diversificarea. 6 rețete pentru bebelușii de 6-7 luni

Câteva rețete pe care să le încercați dacă aveți un bebeluș de 6-7 luni.

Citește articol
Post

Diversificare: Cum introducem terciurile în meniul bebeluşilor

Terciul este o sursă foarte bună de energie, proteine, vitamine din grupul B și alți nutrienți importanți, iar calitățile gustative și consistență acest produs are mai m

Citește articol
Post

Diversificarea. 5 rețete pentru bebelușii de 4-6 luni

5 rețete ușoare pe care să le prepari bebelușului tău dacă ați început diversificarea.

Citește articol
Post

Regula de 4 zile în diversificarea alimentației la bebeluși

Regula de 4 zile este o perioadă de testare, o metodă simplă pentru a depista alergiile și sensibilitatea copilului la anumite alimente atunci când începeți diversificarea a

Citește articol
Post

Idei de MENIURI pentru copii de la 6 luni la 5 ani

Ştim cât e de greu să pregăteşti mereu bucate gustoase pentru copilul tău, care să fie şi sănătoase. De aceea, ţi-am pregătit câteva tabele cu idei de meniuri pentru c

Citește articol
Post

Diversificarea alimentaţiei începe cu terciuri

Aflaţi tot ce trebuie să ştiţi despre introducerea terciurilor în regimul alimentar al bebeluşilor

Citește articol
Post

Pregătim în condiţii de casă sau ne încredinţăm produselor gata fabricate pentru copii

Timpurile în care mâncarea „de casă” se considera a fi cea mai utilă pentru copilaşii noştri au cam fost date uitării. Fiecare mamă vrea ce-i mai bun şi sănătos pent

Citește articol
Post

Alimente interzise până la 2 ani

Aveţi grijă ce alimente consumă copilul dvs până la 2 ani şi nu vă grăbiţi să îi daţi să guste toate alimentele.

Citește articol
Post

De ce laptele de vacă nu este potrivit pentru a fi introdus în alimentaţia copiilor mici

Laptele de vacă diferă de cel matern printr-un conţinut mult prea ridicat de proteine, sodiu, calciu şi conţine, de asemenea, o cantitate insuficientă de acizi graşi poline

Citește articol